ریمل حجم دهنده ، همانطور که از نامش پیداست ، به طور موثری حجم مژه ها را افزایش می دهد. این محصولات طرفداران زیادی دارند. اکثر افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از روش های مختلف و گران قیمت مانند اکستنشن مژه ، از ریمل حجم دهنده برای پرپشت شدن مژه های خود استفاده کنند.

این محصولات فرمولاسیون غلیظی دارند و حاوی سیلیسیم و موم هستند. برس این ریمل ها نیز ضخیم و متراکم است و با یک حرکت حجم زیادی از مایع ریمل را به مژه ها منتقل می کند.

انتخاب ریمل مناسب از بین محصولات متنوع یک سفارش بلند به نظر می رسد. در این پست وبلاگ ، با معرفی بهترین ریمل حجم دهنده بازار شما را در خرید یک محصول مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

 

1. ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

یکی از بهترین و محبوب ترین ریمل های حجیم موجود در بازار ریمل های طبقه متوسط ​​، glamour vloume است. فرمولاسیون این محصول بسیار سبک است و برای پلک سنگینی نمی کند. موم موجود در ترکیبات این محصول باعث افزایش چشمگیر حجم و انعطاف پذیری مژه ها می شود. با استفاده از این ریمل حجم مژه های شما بیشتر از حد نرمال خواهد بود و چشمان شما بزرگتر به نظر می رسند.

ریمل پر زرق و برق مژه ها را تیره و ضخیم می کند و برای خانم هایی که مژه های کوچک و کوتاه دارند مناسب است.

 

 

 

2.ریمل سه کاره مای مدل Infinite

مای یکی از مارک های شناخته شده ایرانی در تولید محصولات آرایشی است. ریمل Mai Tri-function یکی از محبوب ترین و بهترین ریمل حجم دهنده مژه و تهویه کننده توسط مصرف کنندگان است.

ساختار قلم موی متفاوت این محصول با یک حرکت مایع را روی مژه ها پخش کرده و حجم آنها را افزایش می دهد. ریمل Infinite علاوه بر افزایش حجم مژه ها ، نرم کننده و لیفت صورت نیز هست. بنابراین ، اگر مژه های کوتاه و نه چندان حجمی دارید ، توصیه می کنیم از این محصول استفاده کنید.

ریمل مای بسیار سبک است و به راحتی با آب و پاک کننده مناسب از روی چشم پاک می شود.

 

 

 

3. ریمل پوپا مدل Vamp 300

ریمل Popa Volume برای افرادی که چشمان حساسی دارند یا از لنزهای تماسی استفاده می کنند مناسب است. این ریمل مژه ها را در مدت زمان کوتاه و با حرکات اندک بلند و ضخیم می کند. مدت زمان ریمل مژه و ابرو Popa روی مژه ها بسیار زیاد است و به لطف بافت سبک و نرم آن دور چشم نمی افتد.

 

 

4. ریمل ایزادورا سری Big Bold

یکی از محبوب ترین ریمل های حجم دهنده موجود در بازار ، ریمل بزرگ جسورانه Isadora است. این ریمل حجم مژه ها را به شدت افزایش می دهد. وجود دانه های کربن در ترکیبات این محصول ، مژه ها را نسبت به حالت طبیعی تیره تر کرده و چشم ها را روشن و زیبا می کند.

این ریمل ضد آب است و به دلیل تعریق زیاد سبک نمی شود. ریمل ایسادورا دارای بافتی نرم و سبک است و به مدت طولانی هیچ احساس سنگینی در پلک ایجاد نمی کند. برس این ریمل از الیاف ساخته شده است و به لطف ساختار خاص آن ریمل را روی مژه های بلند یا کوتاه با یک حرکت منتقل می کند.

 

 

انواع مختلف ریمل چشم

ریمل یکی از لوازم پرکاربرد برای آرایش و آرایش است. در ترکیبات این محصول ، از روغنها و واکسهای مختلف گیاهی برای افزایش بافت ، تثبیت رنگدانه ها و افزایش ماندگاری استفاده می شود. از ترکیبات شیمیایی ویژه نیز برای جلوگیری از ریزش مواد از ریمل استفاده می شود. ریمل ها بسیار متفاوت هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

 

 

انواع ریمل بر اساس کاربرد

  • ریمل حجم دهنده
  • ریمل بلند کننده
  • ریمل فر کننده
  • ریمل ضد آب
  • ریمل تقویتی
  • ریمل‌های رنگی و اکلیلی

 

 

طریقه ی صحیح ریمل زدن

  • برای شروع ، ابتدا به پایین نگاه کنید و به طور مشابه برس ریمل را از ریشه مژه ها به سمت نوک آن بکشید.
  •       این کار را دو یا سه بار انجام دهید تا حجم آن افزایش یابد و مژه ها تیره شوند.
  •       از چند ریمل مختلف به طور همزمان استفاده نکنید و مژه های خود را بیش از دو یا سه بار مسواک نزنید ، در غیر این صورت مژه ها به هم می چسبند.